News Haber EshaHaber Hedef kitlesiyle kurduğu güçlü bağlara büyük önem veren Derby, Süper Lig’in en heyecanlı şampiyonluk döneminde teknoloji kullanımıyla marka bilinirliğini artırarak futbolseverlerle etkileşime geçmeyi hedefledi. Bu amaçla “Derby’nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon” projesini hayata geçiren Derby, Reklamcılar Derneği tarafından verilen Kristal Elma Reklam Ödüllerinin Medya kategorisindeki “TV Kullanımı” dalında üçüncülüğü kazandı ve “Bronz Elma” ödülünün sahibi oldu.
Derby ayrıca izleyici katılımını artıran kişiselleştirilmiş içeriklerle başarılı reklam sonuçları sağlayan projesiyle, MMA Smarties Türkiye’nin, “Teknoloji Pazarlaması” kategorisindeki “Bağlantılı TV” dalında “Bronz Ödül” kazandı.
“Derby’nin Ekran Füzyonu: Tam Ekran, Tam Aksiyon” projesine bir başka ödül de İstanbul Marketing Awards’tan geldi. Derby, pazarlama sürecinin bütüncül şekilde değerlendirildiği yarışmanın Dijital ve Teknoloji kategorisinde, yaratıcı ve inovatif yönüyle katkı sunan markalar arasında ipi göğüsleyerek “Yaratıcı Dijital Mecra Kullanımı” ödülüne layık görüldü.#ESHAHABER.COM.TR
#haber #gündem #sondakika #news #press #worldnews
https://www.eshahaber.com.tr/haber/derby-nin-yenilikci-projesine-uc-odul-195414.html
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Serdal Adalı'dan ilk ciddi hamle! Beşiktaş'ı UEFA cezasından kurtaracak
News Haber EshaHaber Beşiktaş'ta geçtiğimiz ay yapılan olağanüstü seçimli kongrede Serdal Adalı başkanlık koltuğuna oturmuştu. Serdal ...
-
Tüm Spor - Kuzey İrlanda'nın ev sahipliği yaptığı UEFA Avrupa U19 Şampiyonası'nda Türkiye ile İspanya karşı karşıya gelecek. Seaview...
-
İstanbul'un ardından Bartın'ın Amasra ilçesine 845 yolcu ve 446 kişilik mürettebatıyla gelen Panama bandıralı gemi, Amasra Kaymakamı...
-
Gazze Şeridi'nde 9 aydır askerî başarı elde edemeyen İsrail'in hemen her gün askeri araçları havaya uçuruluyor. İsrail ordusu, Gazze...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
İstek Öneri Şikayet